Solig söndag :D

2011-02-28 ♥ 20:53:00 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)




Idag är det superfint väder som det har vart i princip hela tiden, vi hade några dagar då det var massa regn och dimma men annars har det vart blått i skyn hela tiden, mellan 13-20 grader. Den kalla perioden här är Nov-April, sen kommer den varma perioden mellan Maj-October. Varmaste månaderna är tydligen Augusti-October.


Fick reda på att Diyar ska komma och hälsa på runt vårlovet. Blev jätteglad eftersom jag verkligen har saknat honom, har ju inte träffat honom sen innan jag kom hit och innan jag åkte till Chile (3 månader kanske).

Vi hade tänkt åka till LA på vårlovet så då får ju han följa med, Doreen har en kompis som bor där och det har jag också så vi kommer nog sova hos någon av dom om det är lugnt, annars blire hotell eller nåt. Vill passa på nu när jag är i USA och åka till så många ställen som möjligt för att utforska, man kanske inte kommer tillbaka hit sen när man pluggat klart och åkt hem.








Åh, jag längtar tills folk kommer för att hälsa på mig. Först ut är Diyar, sen kommer kanske kusin Carolina efter studenten och hälsar på ett tag sen är det öppet för de som vill :P Finns många ställen här som jag vill visa folk men som jag också inte sett själv ännu. Fishermans wharf, pier 39, alcatraz etc. Eller asså jag har ju sett dom men inte vart "där inne", sen skulle jag också vilja åka till Twin peaks för att ta fina bilder över San Francisco :D





Ny tröja köpt på Forever 21. Älskar den, och billig varen också :D



Holla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0