Ledig idag

2011-03-02 ♥ 20:55:00 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jahapp, så idag är man ledig från skolan... vad ska man hitta på? det är regnigt ute, dimmigt och allmänt grått och tråkigt. Funderade på att gå ner till Westfield och hot topic för att hämta ut min bror present men även fast de sa att dom skulle bli levererade efter 2 dagar så fick jag mail om att den är framme om en vecka? Jag borde få rabatt före där u_u

Igår var det en ännu tråkigare dag, hände absolut ingenting. Vi satt alla 3 och gjorde läxor medans vi kollade på - The rocky horror picture show. Jag älskar den filmen haha, det är en musikalfilm från 1975 som handlar om typ människor som kommer från planetan transexual i galaxen transylvania xD

Den är oldschool - men den är riktigt bra


Såna här roliga läxor har vi btw, vi måste rita 7-20 accesoarer varje vecka och sen nu måste vi också rita 12 händer inräknat.. wihuu.. Här är lite som jag tränat på










Sen fixade jag naglarna också, den här gången satte jag fast massa bling som går att köpa på Urban outfitters över hela naglarna. De feadar från mörkrosa till vita bling... ÄLSKAR DET.





Aja, antar att det var det för dagen

HOLLA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0